среда, 15 апреля 2020 г.

17 квітня. П'ятниця.
Картинки Гарного настрою


Сьогодні попрацюємо над текстом.
Прочитай текст
ВІДЛОМЛЕНА ГІЛКА
Уздовж алеї парку біг хлопчик. Був ясний весняний день, на деревах співали пташки, серед квітів літали барвисті метелики. Хлопчикові було весело. Він біг, розмахуючи руками.
        Уздовж алеї росли маленькі липки, їх недавно посадили. На гілочках зеленіли ніжні пахучі листочки. Хлопчик зривав їх і кидав собі під ноги. Потішався. От зупинився біля однієї липи. 
Та не листочок відірвав, а цілу гілочку відчахнув. Гілочка впала додолу. Хлопчик на хвильку зупинився, глянув на тремтячі листочки. Глянув і на липку. З північного боку з'явилася ранка...
         Хлопчикові стало жалко липки, та жалість у його серці жила недовго. Бо надворі був такий радісний сонячний день... Хлопчик переступив гілочку й побіг далі.

Минуло багато-багато літ. Хлопчик виріс, став дорослий. І діти його повиростали.
         Ось теплого весняного дня приходить він до того парку, де бігав колись малим пустотливим хлоп’ям. Уздовж алеї росли високі стрункі липи. Одна тільки була мовби з північного боку поранена. 
У неї ніби руки не було. Замість гілки — глибокий шрам.
        Дідусь зупинився. Упізнав липу. Це він давно колись відчахнув її гілочку. І ось тепер на високому стрункому дереві не було великої гілки. Менше листя зеленого, менше цвіту липового, менше співу бджолиного — бо він зламав гілочку. Менше й радості в світі.
        Дідусь зітхнув. Він стояв на алеї, дивився на рівну доріжку, по якій біг маленький хлопчик. (213 слів)

(Василь Сухомлинський)

Виконай завдання.
І. Вибери правильну відповідь

1.    Коли відбулися описані події?
А) Був теплий літній день.
Б) Був погожий осінній день.
В) Був ясний весняний день.

2. Що трапилось на липовій алеї в парку?
А) Хлопчик посадив маленьку липку.
Б) Хлопчик відчахнув липову гілку.
В) Хлопчик полив молоді деревця.

3. Які почуття виникли у хлопчика, коли він побачив, що накоїв.
А) Жалість.
Б) Байдужість.
В) Сором.

4. Що змусило дідуся згадати про свій дитячий вчинок?
А) Високі стрункі липи.
Б) Теплий весняний день.
В) Поранена липа.

ІІ. Встанови послідов­ність

5. Віднови послідовність подій у тексті. Постав відповідні цифри.
___ Хлопчик переступив гілочку й побіг далі.
___ Уздовж алеї парку біг хлопчик.
___ Дідусь зупинився. Упізнав липу.
___ Хлопчик зривав листочки і кидав собі під ноги.
___ Хлопчик виріс, став дорослим.
___ Дідусь зітхнув.

ІІІ. Дай розгорнуту відповідь

6. Чим відрізнялась поранена липа від інших?
____________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Що відчував дідусь , коли упізнав липу?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Яка головна думка оповідання?
_____________________________________________________________________


Природознавство.
Тема: Травна система. с. 149-150 (Підготуй відповіді на запитання)
Відеоурок допоможе пригадати  матеріал  про організм людини, систему органів.


Травна система.

Бажаю здоров'я та гарних вихідних.
Привітання з Великоднем 2019: найкращі привітання в картинках ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий